Broodjeaap.nl
       
           
      Doe maar wat  -   Contact  -   Favorieten  -   Mond tot mond  -   Links
 



Meer verhalen over internet

Klant: "Ik heb geen computer thuis. Is het Internet ook in boekvorm verkrijgbaar?"


Helpdesk: "Helpdesk, hoe kan ik je helpden?"
Klant: "Ik wil een klacht indienen."
Helpdesk: "Wat is het probleem?"
Klant: "Ik heb jullie er nog om gevraagd om geen pornografie op mijn Internet te programmeren. Ik wil dat jullie het onmiddellijk verwijderen."


Klant: "Is het Internet ook op zondag geopend?"


Klant: "Het Internet is erg langzaam. Kunnen jullie het niet opnieuw opstarten?"


Klant: "Mijn jongste zoon was gisteravond over het web aan het surfen en tot mijn schrik zat hij op de website van de BBC."
Heldpesk: "Ja, wat is daar mis mee?"
Klant: " Dat '.uk' aan het eind, dat staat toch voor 'United Kingdom'?"
Helpdesk: "Uh, ja."
Klant: "Verdomme! Ik wist het wel. Nou, die heeft een probleem. Dat kan ik je wel vertellen. Hij zat er meer dan een half uur. Hoeveel kost het eigenlijk naar Engeland?"
Helpdesk: "Zo werkt het niet helemaal. U kunt surfen naar elke plek ter wereld, zonder dat dat meer kost dan lokaal inbel-tarief."
Klant: "Nee, ik weet zeker dat daar extra voor gerekend wordt Het zou onzinnig zijn om het niet te doen, tenslotte. Engeland is ver weg. Ze zouden miljoenen verliezen als ze het niet zouden doen."

(Zelfs nadat uitgelegd was hoe het Internet werkt, weigerde de klant te geloven wat haar gezegd werd. Ze besloot de telefoonmaatschappij te bellen. Even later belde ze terug)

Klant: "Nou, het lijkt erop dat je gelijk hebt. Ik heb nog een vraag voor je."
Helpdesk: "Ja?"
Klant: "Weet jij of e-mailen naar het buitenland duurder is?"
Helpdesk: "Geloof me, dat is niet duurder."
Klant: "Prachtig! Mijn oudste zoon werkt in Zweden. Hij stuurt ons e-mail, maar ik vond het altijd eng om hem te beantwoorden omdat ik niet wist hoeveel het kost, daarom belde ik hem altijd maar op. Dit scheelt me een hoop centen. Toch zou het slim van ze zijn als ze Internet naar het buitenland duurder zouden maken.


Helpdesk: "Welke browser gebruikt u?"
Klant: "Browser? Ik dacht dat jullie dat waren."


Een Amerikaanse helpdeskmedewerker meldt dat hij verscheidene malen klanten aan de lijn heeft gehad die na de mededeling "no response from modem" het volgende zeiden:
Klant: "Je liegt tegen me! Jullie computers zijn kapot, en dat zou je moeten toegeven. Hoe durf je om te proberen om in mijn computer te kijken. Je bent een stomme idioot."


Een vrouw kocht een computer. Een paar dagen later belde ze de winkel op met de mededeling dat hij het niet deed. Ze zei dat Internet het niet deed. De verkoper vroeg haar wat er gebeurde als ze op het Internet-icoontje drukte.
De vrouw antwoordde: "Bedoel je dat ik meer dan 2.000 dollar heb uitgegeven en dan nog steeds zelf op iets moet drukken om op Internet te komen?"
Ze was echt, oprecht overstuur.

< < < Terug < < <



© Copyright Broodjeaap.nl